VIII Triatlo Longo de Caminha

Início/VIII Triatlo Longo de Caminha

Outubro, 2020

03outalldayalldayVIII Triatlo Longo de CaminhaTipo de Evento:Camp. Nac. Clubes Triatlo Longa Distância,Camp. Nac. Individual Triatlo Longo,Camp. Nac. Paratriatlo

Detalhes do Evento

Informação:

• Foreign Federated Athletes: All foreign federated athletes who want to participate in the Triatlo Longo de Caminha event and who have difficulty registering on our website, can register via email inscricoes@federacao-triatlo.pt, by sending their name , date of birth, copy of the triathlon licence, distance they wish to participate in and VAT number in case they want an invoice. Registration fees are € 30 for the Open Event (Olympic distance) and € 90 for the Champ. Nat. Clubs (medium distance). Payment must be made to IBAN PT50 0035 0277 0001 2426 730 59 and send proof of registration.

Todo o dia (Sábado)

Caminha

Evento organizado por

FTP / Câmara Municipal da Caminha / Associação Triatlo Caminhainscricoes@federacao-triatlo.pt